II Jornada CO-MEDIANT

publicado a la‎(s)‎ por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el ]

La mediació des de la veu de l'alumnat

Co-mediant 2017

Mapa Co-mediant 2017

Eixides de Geologia

publicado a la‎(s)‎ 26 abr. 2017 10:15 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

El departament de Biologia i Geologia ha organitzat algunes eixides per a l'alumnat de Geologia de 2n de Batxillerat.

Itinerari geològic per la via verda.
Alumnes observant la geologia del cretàcic de la serra de Orpesa i les formes costaneres actuals i del quaternari.

Ruta geològica Serra d'Espadà.
Reconeixement de plecs, roques sedimentàries volcàniques i metamòrfiques de la Serra d'Espadà. Visita al karts i grutas de Sant Josep de la Vall d'Uixò.

Viatge a Terol

publicado a la‎(s)‎ 13 abr. 2017 9:26 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Terol existeix! Un dia de sol i platja! Vam fer un recorregut pel centre històric contemplant el mudèjar i el modernisme, Patrimoni de la Humanitat. Per la vesprada, vam conéixer la història dels amants, els nostres Romeo i Julieta i Terol es va transformar en la ciutat de l'amor.

Benicursa 2017

publicado a la‎(s)‎ 12 abr. 2017 14:33 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Un any més hem celebrat la BENICURSA, la carrera d'obstacles que ja és un clàssic en el nostre centre i que des de l'any passat és també Memorial José Antonio Cansino en record del company que ja no està.

Després de l'escalfament els participants, alumnat i professorat ha recorregut els carrers de Benicàssim superant els obstacles que l'alumnat de Cicles havia preparat. Després els corredors han compartit un esmorzar saludable consistent en fruita fresca i fruita seca.

Per a acabar la jornada esportiva els alumnes de cicles i l'associació d'alumnes havien preparat diverses estacions esportives per a tot l'alumnat.

A més de l'alumnat del Liceu que sempre ens acompanya, enguany ens han visitat els alumnes de 2n de Primària del CEIP El Palmerar, ja que una de les alumnes participava en una de les estacions esportives, la que ha realitzat la Conlloga- Muixeranga de Castelló.

Volem agrair a tots els participants pel seu entusiasme, sense la col·laboració de tots no haguera sigut possible.

Centre educatiu promotor de l'activitat física i l'esport del curs 2015-2016

publicado a la‎(s)‎ 12 abr. 2017 6:57 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

El nostre centre ha rebut de mans del Conseller d'Educació, Vicent Marzà, el diploma acreditatiu com a centre educatiu promotor de la activitat física i l'espora del curs 2015-16.
Es tracta d'un acte de reconeixement del treball realitzat pels centres escolars sostinguts amb fons públics, en la potenciació de l'esport base, l'educació en valors i hàbits de vida saludables, mitjançant els seus projectes esportius com a part del projecte educatiu de centre. (Més informació)

Diploma
diploma2

Eixides de Geologia

publicado a la‎(s)‎ 11 abr. 2017 13:18 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

L'alumnat de 2n de Batxillerat de Geologia està fent unes eixides a llocs propers per a observar in situ el que aprèn en les aules.

Itinerari geològic per la via verda.

Rap de Sebastián Álvarez sobre "Antonio Machado"

publicado a la‎(s)‎ 11 abr. 2017 7:24 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

El alumno Sebastián Álvarez de 4ESOB ha compuesto estas rimas siguiendo una de las rimas preferidas por el poeta. ¿Quieres conocer más sobre este poeta español? Visiona el vídeo, no te dejará indiferente.

Benicursa'17

publicado a la‎(s)‎ 10 abr. 2017 22:09 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Benicursa2017

Activitats 12 d’abril

Passar llista: aules.

8:30 – 9:00

Recollida de dorsals (tots) i samarreta (1r ESO, 4t ESO, 1r Bat.): Pavelló Esportiu “J.A.Cansino” (Gimnàs gran)

9:00 – 10:00

Exhibició professorat i escalfament: Pati

10:00 – 11:00

BENICURSA

11:00 – 11:30

Esmorzar saludable (fruita, aigua): Pati

A mesura que vagen entrant els participants poden passar a arreplegar l'aigua en els llocs preparats. La fruita es repartirà després i allí mateix es retornaran els dorsals i els imperdibles.

11:30 – 11:45

Lliurament de premis: Pati

11:45 – 13:00

ACTIVITATS ESPORTIVES: Pati

• Conlloga-Muixeranga de Castelló.

• Esgrima

• Jocs tradicionals

• Partits de colpbol

• Partits de tennis-taula

• Xanques

• Estació J.A. Cansino: salt amb perxa

Fi de la jornada. Bus.

Viatge a la neu

publicado a la‎(s)‎ 9 abr. 2017 22:07 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Jardí botànic

publicado a la‎(s)‎ 7 abr. 2017 8:41 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Els alumnes de 4t d'ESO van gaudir el dia 28 de març d’una visita al Jardí Botànic de València. Vam triar aquesta data per a poder observar l’entrada de la primavera i el despertar dels espectaculars arbres que podem trobar a aquest jardí; entre ells, ginkgos centenaris, sureres, plantes carnívores, plantes xerofítiques i moltíssimes espècies més d'arran del món.

A més del recorregut guiat pel jardí han realitzat dos tallers didàctics, un de bioquímica de l’ADN i un altre de preparació de fotosíntesi d’algues.

1-10 of 462