Informació Curs 2018-19

publicado a la‎(s)‎ 22 jun. 2018 8:45 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 22 jun. 2018 8:46 ]

Proves extraordinàries

publicado a la‎(s)‎ 15 jun. 2018 9:40 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 15 jun. 2018 9:40 ]

Consulta les orientacions per a les proves extraordinàries entrant des del menú lateral en la web de cada departament o en l'aula virtual.

Calendari d'accés i admissió

publicado a la‎(s)‎ 11 abr. 2018 8:20 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 30 may. 2018 11:51 ]

Benicursa 2018

publicado a la‎(s)‎ 26 mar. 2018 10:17 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 28 mar. 2018 23:44 ]

Guanyadors de la Benicursa 2018

Absolut
Pedro García Palencia - Vera Rico Trilles

1r Cicle
Vera Rico Trilles - Paco Tekalign Gil Luis

2n Cicle
Manel Pérez Carceller - Lucía Iniesta Blasco

Batxillerat i cicles
Balma Rico Trilles - Pedro García Palencia

Carolina Cervelló - Manu Wic

Benicursa
horari
Espais esportius

Museu de les ciències

publicado a la‎(s)‎ 21 mar. 2018 12:42 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

L'alumnat de Tecnologia de 3r d'ESO ha visitat el Museu de les Ciències a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València. Han aprés coses molt interessants en les exposicions i han gaudit del Teatre de l'Electricitat, on han vist experiments molt espectaculars relacionats amb l'electricitat.

Setmana de la Dona

publicado a la‎(s)‎ 13 mar. 2018 9:02 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Durant una setmana s'han desenvolupat diverses activitats al voltant de la Dona en el nostre centre. Entre aquestes cal destacar:

- Actuació de l'alumnat de 2n de batxillerat amb l'espectacle "Les quotidianes":

- Taula informativa i decoració del centre amb cartells sobre el paper de la dona en la nostra societat. Veure les imatges.

- Concurs de tríptics en diferents matèries i nivells sobre dones rellevants. La selecció dels millors tríptics s'ha fet per votació popular, l'alumnat ha votat els seus preferits i els seleccionats han sigut aquests:
Guanyadors
Participants
Finalment s'han lliurat els premis del concurs de tríptics "Setmana de la Dona". Enhorabona als premiats!

Projecte Young Employment Door

publicado a la‎(s)‎ 23 feb. 2018 9:31 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

El present curs escolar, l'IES Violant de Casalduch ha entrat a formar part del Consorcio EWE. El Projecte Young Employment Door, dins del Programa Erasmus+, permetrà que 105 alumnes del Cicle de Conducció d'Activitats Físico Esportives en el Medi Natural gaudisquen de 3 mesos de pràctiques a Irlanda, Irlanda del Nord, Malta i França.

Ahir, els 8 alumnes seleccionats del nostre centre, acompanyats de les seues famílies, assistiren a la reunió informativa a Ontinyent.

Toca fer les maletes. Disfruteu de l'experiència!

I Concurs Solidari de Fotografia i Dibuix

publicado a la‎(s)‎ 18 feb. 2018 23:36 por IES Violant de Casalduch Benicàssim