8 de març, dia de la dona

publicado a la‎(s)‎ 8 mar. 2017 9:38 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Hem celebrat el dia internacional de la dona amb diverses accions que han tingut una gran acollida entre l'alumnat i el professorat:
- Cartells relatius a les dones en el treball, il·lustrant diferents professions i àmbits en els quals la dona és protagonista.
- Cartells elaborats per l'associació d'alumnes convidant a reflexionar sobre alguns aspectes que s'atribueixen a la feminitat.
- Activitat del departament de castellà: exposició de frases relacionades amb el tema escrites en les mans dels estudiants.
- Activitat del departament d'orientació per al professorat: repartiment de llaços, xerrada sobre el llenguatge sexista i recomanació d'enllaços sobre el tema.
- Activitat del departament de música: espectacle de dansa en el vestíbul a l'hora de l'esbarjo  per part de l'alumnat de 2n de batxillerat.
- Llista femenina de carrers, retolant els espais comuns com a carrers i places amb noms de dones destacades.
Agraïm a l'alumnat i al professorat la seua implicació en totes aquestes accions que ens conviden a reflexionar.