Acampada de benvinguda 1r CFM

publicado a la‎(s)‎ 4 nov. 2017 2:31 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
Acampada 2017

L'alumnat de Cicle Mitjà va gaudir de l'Acampada de Convivència a Penyagolosa el dijous 26 i divendres 27 d'octubre.
L'activitat va començar a Xodos des d'on van fer una travessa fins a Sant Joan de Penyagolosa a través de senders tot travessant bells boscs i practicant la conducció de grups. Allà van aprendre a fer un vivac on després van dormir i van conduir jocs de vetllada nocturna.
L'endemà a les 5 ens vam despertar i vam pujar al pic de Penyagolosa, a 1.813 m, de nit, amb llanternes frontals, i vam aprofitar la ruta per a reconéixer en el cel estrelat les principals constel·lacions. En el cim vam poder gaudir de l'espectacular alba i vam albirar grups de cabres muntesses.
La baixada la vam fer pel barranc de la Pegunta i vam poder gaudir dels colors característics de la tardor en els arbres com per exemple els aurons. A més a més, els alumnes van poder interpretar diversos aspectes del paisatge que han d'aprendre, entre d'altres, la senyalització dels senders i les diverses espècies vegetals autòctones del Parc Natural de Penyagolosa.