Acampada Panyagolosa

publicado a la‎(s)‎ 5 oct. 2016 4:15 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 5 oct. 2016 9:49 ]
Penyagolosa2016

Els alumnes de 1r del Cicle Mitja i Cicle Superior van gaudir els passats 29 i 30 de setembre d'unes jornades de convivència en entorn rural. L'activitat va començar amb una travessa entre Xodos i Vistabella on van poder gaudir de l'entorn del Parc Natural del Penyagolosa. A Vistabella van participar de jocs en la natura i una vetllada nocturna amb proves i activitats urbanes. Després de dormir al Casal Jove amb estoretes i sac es van despertar amb el tradicional «aeròbic del pijama», on s'ho van passar d'allò més bé movent el cos i activant-se per a la posterior orientació urbana. Per equips, van haver d'orientar-se i trobar els llocs marcats al mapa, a més de divertides proves. Al remat, una experiència enriquidora per als nostres alumnes i per al seu futur professional.