Acampada Penyagolosa

publicado a la‎(s)‎ 9 may. 2016 22:15 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Acampada Penyagolosa 2016

Els alumnes de 2º d'ESO van gaudir un any més de la naturalesa en la tradicional acampada a Sant Joan de Peñagolosa, tot un clàssic i de ben segur una de les activitats amb més participació i més boniques de tota l'ESO.

Van ser un total de 88 alumnes de 2n d'ESO i 27 del cicle mitjà, que van fer de líders i monitors en els 8 equips que van competir de forma divertida en les diverses activitats proposades en els 2 dies: pujada al cim de Penyagolosa, jocs de bosc, presentació dels clans, vetlada nocturna, aeròbic del pijama i la carrera d'orientació. Els professors acompanyants: Isa, Verónica, Lluís i Nacho.

Malgrat la predicció de pluges per a la nit, al final tan sols va caure un xicotet plugim que li va donar més emoció si cap a la nit en tendes, abandonant així les comoditats de la llar (llum, aigua calenta, llit i sobretot absència de wifi i cobertura!!!).

Les vivències han sigut molt positives per als alumnes i la majoria d'ells segur ja amb ganes de repetir.

Impossible no acordar-nos allà dalt del nostre benvolgut José Antonio Cansino que tant vivia i gaudia d'aquesta acampada i que hauria de seguir organitzant-se en anys vinents. Fins al pròxim any!!!