Activitats de final de trimestre

publicado a la‎(s)‎ 24 dic. 2016 9:44 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 24 dic. 2016 9:45 ]
Com altres anys el últim dia de classe vam celebrar el final del trimestre amb diverses activitats: tallers, esmorzar popular amb la tradicional xocolatada, partit de colpbol professorat vs. alumnat, i per finalitzar l'esperada primera edició del "Violant's got talent".
Agraïm a l'associació d'alumnes la seua disposició en l'organització i posada en marxa de les activitats, als membres de La Maranya, que sempre estan disposats a col·laborar en tot amb un ample somriure, a tot el professorat per la seua implicació en les activitats, a l'alumnat que va portar el seu entusiasme contagiós. Gràcies a tots i totes per l'èxit de la jornada.
Pots veure algunes imatges i vídeos que recullen alguns moments de la jornada.