Ajudes per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

publicado a la‎(s)‎ 10 sept. 2016 2:10 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES.

El dia 6 d'agost es va publicar la convocatòria d'Ajudes per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, del Ministeri d'Educació, per al curs 2016-17. El termini per sol·licitar-les finalitza el dijous 29 de setembre inclusive.

Són ajudes que reben les famílies, sempre que complisquen els requisits, perquè els alumnes, pugen acudir a un centre extern a rebre suport educatiu.

La necessitat específica de suport educatiu ha d'acreditar-se en tot cas amb el certificat d'un equip o departament d'orientació. L'alumnat amb necessitat específica de suport educatiu ha de requerir en la seua escolarització de suports i atencions educatives específiques.
També s’ha d’aportar el certificat de discapacitat o, en el seu cas, un diagnòstic per als casos de trastorn greu de conducta, juntament amb la sol·licitud per a poder optar a les deduccions econòmiques.

La sol·licitud es realitza per via telemàtica, s'imprimeix i s’entrega al centre escolar, juntament amb la documentació requerida (DNI, Certificat de discapacitat, de Família nombrosa...).

L'enllaç directe del Ministeri és:

Si teniu algun dubte podeu contactar amb el Departament d'Orientació.