"Ana te presta su espejo", de Marta Senent

publicado a la‎(s)‎ 25 abr. 2016 9:20 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 25 abr. 2016 9:36 ]
Hem tingut el privilegi de rebre en el nostre centre a Marta Senent, antiga alumna, que acaba de publicar el llibre "Ana te presta su espejo".
Marta Senent va nàixer a Castelló en 1984. És llicenciada en Humanitats i doctora per l'UJI. En l'actualitat dirigeix ACEN, una editorial
especialitzada en autors novells.
En el llibre, que ha sigut il·lustrat pel nostre company Fran Medina, Marta explica la seua concepció de la diversitat funcional a través d'alguna de les seues vivències i els obstacles als quals s'ha enfrontat al llarg de la seua vida.
Ha tingut l'amabilitat de compartir les seues experiències amb els alumnes del cicle formatiu que cursen una matèria sobre discapacitats abans de la presentació del seu llibre.
Per a tots nosaltres ha sigut molt emocionant escoltar les paraules de Marta, recordant anècdotes de la seua etapa adolescent i agraint als professors tot el que va aprendre en el seu pas pel nostre centre.
Gràcies, Marta, per ser un exemple de vitalitat contagiosa i d'optimisme.