Beniatlètic 2016

publicado a la‎(s)‎ 9 may. 2016 22:23 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
La forta pluja no ha pogut cancel·lar la jornada de Beniatlètic per a alumnes de 1r d'ESO organitzada fenomenalment pels alumnes de 1r del cicle superior (enhorabona!!!) i que els serveix a més de pràctica dins de la seua assignatura d'atletisme. El seu professor, Tony, ha sigut el principal artífex enguany de l'èxit d'aquesta jornada amb quasi 100 alumnes.

L'activitat no s'ha pogut celebrar en la pista d'atletisme de la UJI com estava programada per culpa de la pluja i ha sigut la gestió de Tony la que ha permés traslladar-la al pavelló poliesportiu universitari.

Fins a un total d'11 estacions han anat passant tots els alumnes per grups i en les quals s'han realitzat salt d'altura i llargada, carreres individuals i relleus, llançaments....

L'experiència els ha permés un contacte més directe amb l'esport rei, l'atletisme (que no el futbol!!!), base de tants esports. Tots han gaudit i han competit entre ells amb una classificació final tant en xiques com en xics.

Els professors assistents: Sahila, Toni i Nacho.

Recordar avui també al nostre benvolgut José Antonio Cansino, que durant tants anys va organitzar el Beniatlètic amb tanta il·lusió i devoció per aquest gran esport que també ell va practicar durant molts anys. Fins al pròxim any!!!

Beniatlètic 2016