Benicursa 2017

publicado a la‎(s)‎ 12 abr. 2017 14:33 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Un any més hem celebrat la BENICURSA, la carrera d'obstacles que ja és un clàssic en el nostre centre i que des de l'any passat és també Memorial José Antonio Cansino en record del company que ja no està.

Després de l'escalfament els participants, alumnat i professorat ha recorregut els carrers de Benicàssim superant els obstacles que l'alumnat de Cicles havia preparat. Després els corredors han compartit un esmorzar saludable consistent en fruita fresca i fruita seca.

Per a acabar la jornada esportiva els alumnes de cicles i l'associació d'alumnes havien preparat diverses estacions esportives per a tot l'alumnat.

A més de l'alumnat del Liceu que sempre ens acompanya, enguany ens han visitat els alumnes de 2n de Primària del CEIP El Palmerar, ja que una de les alumnes participava en una de les estacions esportives, la que ha realitzat la Conlloga- Muixeranga de Castelló.

Volem agrair a tots els participants pel seu entusiasme, sense la col·laboració de tots no haguera sigut possible.