Benijoc Infantil 2015

publicado a la‎(s)‎ 10 dic. 2015 10:06 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
Com cada any s'ha celebrat amb un èxit total el Benijoc Infantil que organitzen els alumnes i professors dels CCFF per als alumnes d'Infantil (de 3 a 6 anys) dels col·legis del municipi.
Han participat al voltant de 480 xiquets que han gaudit d'una sèrie de jocs i dinàmiques organitzades en diferents espais temàtics o estacions, per les quals cada grup va passant un temps limitat. Les activitats pretenen conjugar els aspectes lúdics amb els educatius. Cada espai està sota la responsabilitat d'un grup de monitors, en total uns 80 alumnes dels CCFF. Els xiquets gaudeixen saltant, corrent, escoltant, aprenent, fins i tot muntant en els ponis que porta fins al poliesportiu l'escola d'equitació amb la qual treballa el nostre centre. Volem destacar la decoració temàtica de cadascuna de les estacions preparada pels nostres alumnes així com la vestimenta dels alumnes del cicle superior, també molt estudiada.
Agraïm la col·laboració de l'AMPA del nostre centre i de l'ajuntament, sense la seua ajuda seria impossible dur a terme activitats com aquesta.

Benijoc Infantil 2015