Beques i ajudes per al curs 2017-18

publicado a la‎(s)‎ 7 sept. 2017 13:03 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

Convocatòria de beques generals per a estudis no universitaris.

Es dirigeixen a estudiants que en el curs 2017-2018 estiguen matriculats en algun nivell postobligatorio, com a Batxillerat, Formació Professional de Grau Mitjà i de Grau Superior, Estudis d'idiomes en Escoles Oficials, Formació Professional Bàsica, etc.

La sol·licitud es fa on-line i al centre arriba un llistat amb els sol·licitants.

El termini finalitza el 3 d'octubre.

Ajudes del Ministeri d'Educació per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2017-18.

El termini per sol·licitar-les finalitza el dijous 29 de setembre inclusive.

Són ajudes que reben les famílies, sempre que complisquen els requisits, perquè els alumnes, pugen acudir a un centre extern a rebre suport educatiu.

La necessitat específica de suport educatiu ha d'acreditar-se en tot cas amb el certificat d'uncequip o departament d'orientació. L'alumnat amb necessitat específica de suport educatiu ha de requerir en la seua escolarització de suports i atencions educatives específiques.

També s’ha d’aportar el certificat de discapacitat o, en el seu cas, un diagnòstic per als casos de trastorn greu de conducta, juntament amb la sol·licitud per a poder optar a les deduccions econòmiques.

La sol·licitud es realitza per via telemàtica, s'imprimeix i s’entrega al centre escolar, juntament amb la documentació requerida (DNI, Certificat de discapacitat, de Família nombrosa...).

Si teniu algun dubte podeu contactar amb el Departament d'Orientació.