Dia contra la violència de gènere

publicado a la‎(s)‎ 27 nov. 2016 13:46 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 27 nov. 2016 14:51 ]
Dins del Projecte de Coeducació i Igualtat del nostre centre s'han realitzat les següents activitats per commemorar el dia internacional per la Prevenció de la Violència de Gènere:

• Penjar un llaç gran de color taronja i un cartell a la paret del gimnàs que dóna al claustre.
  • Actes de visibilitat com ara anar vestits amb alguna peça de color taronja o portar un llaç.
  • Penjar cartells elaborats per cada classe amb el dibuix d'una mà i missatges dins els dits relacionats en la prevenció de la violència de gènere
  • Fer lectures durant l'hora del patí lectures al claustre
  • Mostra de dansa a càrrec de l'alumnat de 2n de Batxillerat.
  • Un minut de silenci per totes les dones que han patit o pateixen violència de gènere a les 12:00.
  •  Durant tota la setmana hem escoltat cançons relacionades amb la prevenció de la violència de gènere als canvis de classe.
Deixem algunes imatges i vídeos de la celebració.