Diari del viatge a Evian-Les Bains. Intercanvi francés-esqui (Final del viatge)

publicado a la‎(s)‎ 10 feb. 2013 15:00 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
Ens arriba la crònica final del viatge:

9 FEBRER 2013

Ja hem arribat, a hores d’ara els alumnes participants ja poden explicar en viu i en directe la seva gran experiència. Realment ha estat un viatge formatiu molt complet, aprenentatge de francés, esport i esquí, cultura i noves experiències, i sobretot viure fora de casa amb una família francesa….és una experiència molt completa de la qual espere tots els participants en puguin extraure un aprenentatge per la vida, un aprenentatge que difícilment oblidaran.

El viatge de tornada ha estat ràpid i ara ja descansant pode manar digerint tot el viscut. Evian, els ciutadans, el Comité d’agermanament, centres i famílies….ens han rebut amb els braços oberts, ara ens toca començar a preparar la recepció dels alumnes i acompanyants francesos pel proper mes de maig.

Esquiant amb el llac Leman al fons.

Lycèe d’Evina. Institut.

S’ha acabat el viatge a França, ara preparem la visita tornada.

Isa-Nacho