Diari del viatge a Evian-Les Bains. Intercanvi francés-esqui (Segona part)

publicado a la‎(s)‎ 4 feb. 2013 13:12 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
Ens arriba la segona part de la crònica del viatge:

4 FEBRER 2013 19h.

Bon soire!!!!!! Hem ja superat la primera jornada d’esquí a les estacions de Bernex amb éxit total. Bon temps, bé una mica núvol, ha nevat amb ganes mentre dinàvem i després ha eixit el sol…no es pot demanar més.

De bon matí ens hem trobat amb els alumnes al Lycée, on ens han ensenyat el centre, funcionament, aules, biblioteca, menjador i sala d’esbarjo. Tot seguit hem pujat a les pistes d’esquí, estan a pocs kilòmetres d’Evian als peus d’una mole de pedra meravellosa, la Dent D’Oche. Hem llogat tot el material i agafat el telecadira per pujar al mig de les pistes, al centre neuràlgic on dinem i iniciem les classes o acompanyament d’esquí. Una horeta d’esquí-dinar al refugi “la marmotte” i dues horetes més d’esquí. Està molt bé de neu i no ha fet gens de fred.

En acabar, bus i cap a Evian on hem tornat a repartir tots els alumnes a les seves famílies. Tots estan encantats i disfrutant de la setmana.

Anècdotes…. Premi als més despistats…deixats….

1er PREMI Emilian Vasile (jaqueta, casc, ulleres, motxilla, bufanda….tot per separat en diferents llocs)

2on PREMI Joan Damià (motxilla plena, ulleres,…també en diferents fases)

3er PREMI i menció especial Roberto Juan Rueda (esquís….sense comentaris…)