Eleccions a Consell Escolar

publicado a la‎(s)‎ 16 oct. 2019 5:13 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 16 oct. 2019 5:17 ]
eleccions Consell Escolar
Per al pròxim 21 de novembre, s'han convocat les eleccions a consells escolars en els centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics a través de la Resolució de 23 de setembre de 2019.

El CONSELL ESCOLAR DE CENTRE constitueix el principal instrument de participació en la vida escolar per part de tots els sectors implicats: pares/mares, alumnes, professors, Ajuntament i personal no docent. Els components del Consell hi formen part 4 anys, cada dos anys es renova una meitat.

La COMPOSICIÓ del Consell Escolar d’aquest Centre és:
- El president del Consell: el director de l’Institut.
- Vocals:
    - Cap d’estudis
    - 8 professors elegits pel Claustre
    - 6 representants dels pares dels alumnes
    - 5 representants dels alumnes
    - un representant del personal d’Administració i Serveis
    - un representant de l’Ajuntament.
    - Secretari/ària: el/la secretari/ària del centre (amb veu sense dret a vot)

CALENDARI (ALUMNAT):
  • FINS AL 4 DE NOVEMBRE: Presentació de les candidatures. Els candidats hauran de complimentar l’imprés que a tal efecte se’ls facilitarà a secretaria, amb les dades completes (identificació, curs i grup) i manifestant expressament l’interés a assumir la representació del seu sector en cas de ser elegits.
  • 5 DE NOVEMBREProclamació provisional de les candidatures.
  • FINS A L'11 DE NOVEMBRE: Reclamacions de candidatures provisionals.
  • 12 DE NOVEMBREResolució i proclamació de candidatures definitives.
  • DEL 13 AL 19 DE NOVEMBRE: Campanya electoral
  • 21 DE NOVEMBREActe electoral: de 8:30 a 15:00 h.
  •      25 DE NOVEMBRE: Proclamació de candidats/tes electes
  •         4 DE DESEMBREes constituirà EL NOU CONSELL ESCOLAR