Eleccions al Consell Escolar 2017

publicado a la‎(s)‎ 17 oct. 2017 3:09 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 17 oct. 2017 12:41 ]
Es convoquen eleccions per a la renovació del Consell Escolar de centre per al proper 23 de novembre.

Informació per a pares/mares:

El CENS dels pares i mares o tutors s'ha publicat el dia 16 d’octubre i estarà fins el dia 27 d'octubre per poder realitzar esmenes (podeu consultar-lo en la Secretaria de l'IES).

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES:  Des del 16 d'octubre fins al 8 de novembre, inclusivament. Lloc: Secretaria del centre. Manera: reomplir aquest imprès, amb les dades personals i la manifestació expressa de disposició d'assumir la representació dels pares, si sou elegits i presentar-lo en la Secretaria del centre (personalment o a través dels vostres fills/es).

PROCLAMACIÓ DE CANDIDATURES: 14 de novembre.

CAMPANYA ELECTORAL: del 15 al 21 de novembre.

Per votar s'ha de seguir el procediment següent:

• El dia de les eleccions, 23 de novembre, podeu assistir al centre des de les 8:30 fins a les 15:30 i de 18:00 a 19:00 per a exercir el vostre dret presentant el DNI o document d'identificació semblant. Només podreu votar si us trobeu registrats en el cens amb les dades correctes.

Vot delegat: en cas que no pugueu assistir al centre aquest dia, podeu delegar en el vostre fill/a el vot. En aquest cas l'alumne durà en sobre tancat el vostre vot  (papereta reglamentada que DEMANARÀ AMB ANTELACIÓ A LA SECRETARIA DEL CENTRE o que podreu descarregar ACÍ a partir del dia 15 de novembre) dins d'altre sobre amb la fotocòpia del DNI del pare i/o mare. L'alumne es presentarà a la mesa electoral de pares/mares i farà efectiva la votació el dia 23 de novembre en horari electoral.

Votacions: 23 de novembre

Lloc: IES Violant de Casalduch