I Trobada CO-MEDIANT

publicado a la‎(s)‎ 7 abr. 2016 11:55 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 10 abr. 2016 2:02 ]
El grup de mediadors del nostre centre va tenir fa uns mesos la idea d'organitzar una trobada per a alumnes mediadors d'altres instituts amb la finalitat de compartir experiències, idees, problemes i solucions. A poc a poc es va madurar aquesta proposta i fins a vint centres, unes 250 persones entre alumnat i professorat, han participat en la I Trobada CO-MEDIANT: La mediació des de la veu de l'alumnat.
L'esdeveniment ha comptat des dels inicis amb el suport incondicional de l'ajuntament de Benicàssim, que ha subvencionat part de la trobada. També han estat implicats en l'organització l'associació d'alumnes i per descomptat, la resta de la comunitat educativa del nostre institut.
La trobada ha sigut un complet èxit. Els participants s'han implicat des del principi en totes les activitats proposades i el programa s'ha complit a la perfecció.
Volem agrair a tots els participants pel seu entusiasme i complicitat, ells són els que han donat sentit complet a l'esdeveniment. Fins a la pròxima!