Novetats‎ > ‎

Marxa senderista al Desert de les Palmes

publicado a la‎(s)‎ 16 dic. 2013 9:15 por IES Violant de Casalduch Benicàssim

El dia 12 de novembre van anar els cursos de 1eso B i C, i el dia 19 de novembre van anar els cursos de 1 eso A i D acompanyats per els professors José Antonio Cansino i Mari Carmen Martí, i per alumnes en pràctiques del Cicle Mig com a monitors.

Itinerari, vam eixir del IES pel Barranc de Farja, travessarem pont del ferrocarril, i el “túnel dels crits” baix de la autopista. Passarem pel costat del “Mas de Sarandó” i després per una pista.

Cap a les 10,30 vam esmorzar a “la font de la teula”, que està baix el Monestir Vell. Pujarem cap el voltant del Restaurant del Desert, on estaven un cavall i un ase darrere un tancat.

Pujarem fins a l'ermita Santa Teresa, que estava oberta i la vam poder veure per dins. Aquest era el punt més alt de l'excursió.

Pel camí José Antonio ens anava comentant coses sobre la flora, fauna i geologia del Parc Natural, i també alguna cosa sobre història del Monestir del Desert de les Palmes.

Baixarem cap el Centre d'Interpretació de la Natura “La Bartola”, on vam veure primer el museu, que conté una maqueta del Parc Natural, i sales amb fauna i flora del Desert de les Palmes.

Vam menjar a les taules de fusta que hi han i després iniciàrem la tornada. Eren les 16:30 quan vam arribar a l'institut. Prou cansats, però contents.