Olimpíades de Valencià

publicado a la‎(s)‎ 9 abr. 2016 8:09 por IES Violant de Casalduch Benicàssim   [ actualizado el 9 abr. 2016 8:10 ]
Avui 9 d'abril de 2016, el nostre institut ha estat representat per sis alumnes de 2n de Batxillerat en les olimpíades de literatura catalana celebrades a la UJI (2 alumnes) i a la UV (4 alumnes).
Des d'ací volem donar les gràcies en primer lloc a aquestos alumnes: Carme Ramos, Joan Pizarro, Manel Pomer, Marc Carbó, Paloma Miravet i Iván Checa. Enhorabona i moltes gràcies pel vostre compromís i per l'esforç que heu fet, tenint en compte el curs en què esteu i en el darrer trimestre, que és quan més atrafegats hi aneu.
També cal agrair al departament de Valencià pel seu entusiasme i el suport que any rere any donen a aquestes iniciatives.