Procés d'admissió en Secundària i Batxillerat

publicado a la‎(s)‎ 25 may. 2016 4:58 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha obert el període d'admissió per a l'alumnat que accedeix per primera vegada a les etapes d'Ensenyament Secundari i Batxillerat o bé realitzen un canvi de centre en aquestes etapes.

Així, quant als ensenyaments obligatoris, les famílies no hauran de realitzar cap tràmit si els seus fills o filles canvien de curs o d'etapa dins del mateix centre en què cursen els seus estudis.

En cas que l'alumnat s'incorpore, procedent d'un centre adscrit, les famílies no han de realitzar cap sol·licitud, ja que l'alumnat té reservada automàticament la plaça, encara que és molt important remarcar que hauran de formalitzar la matrícula.

En canvi, sí que haurà de realitzar íntegrament el procés d'admissió l'alumnat que accedisca a una modalitat de Batxillerat amb independència que ja es trobe cursant altres ensenyaments en el mateix centre, això sí, sense perjuí de la preferència per a continuar-hi. Així mateix, haurà de realitzar el procés d'admissió, l'alumnat que canvie de centre, procedent d'un centre no adscrit.

Es podran realitzar les sol·licituds fins al pròxim 2 de juny. La sol·licitud podrà omplir-se de forma telemàtica, a través de la web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport: http://www.ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado , i s'imprimirà i presentarà en el centre educatiu triat en primera opció, conjuntament amb la documentació que acredite les circumstàncies al·legades.