Prova matemàtica de "Problemes a l'esprint" 2011

publicado a la‎(s)‎ 29 mar. 2011 11:39 por Ana Ovando

El passat dimecres, 23 de marc es van reunir a l’Institut 16 alumnes de 2n d’ESO animats i impulsats per tres professors del departament de matemàtiques per a fer la prova matemàtica de “Problemes a l’esprint”. Aquesta prova va consistir a resoldre 10 problemes obligats i dos voluntaris. Els resultats s’enviaren al Centre coordinador, via Internet, computant-se el temps utilitzat en la resolució.

Aquesta edició de “Problemes a l’esprint” ha representat un récord de participació. S’han inscrit 90 equips, de 76 centres, d’Andorra, Catalunya, Comunitat valenciana i les illes Balears. Més de 1700 alumnes es concentraren per equips al seus respectius Centres per a fer problemes i comentar estratègies amb companys i companyes. Bona feina per aquells que tenen gust per les matemàtiques.

Van enviar totes les respostes correctes un total de 26 equips, entre els quals ens comptem. Axí mateix el nostre equip va resoldre el dos reptes voluntaris.

Per tot el realitzat i aconseguit, FELICITATS A TOTS I TOTES!