València: ruta literària

publicado a la‎(s)‎ 4 may. 2016 5:00 por IES Violant de Casalduch Benicàssim
Els alumnes de 1r de batxillerat del nostre centre han gaudit el dia 3 de maig d'una visita a la ciutat de València. El motiu era el de fer una ruta literària que reforçara els continguts que hem anat veient al llarg del curs; però al mateix temps es converteix en una visita per conéixer esta ciutat i alguns dels símbols més importants del patrimoni històric i cultural de tots els valencians.

Cal recalcar que la visita va començar en un lloc emblemàtic com és el balcó de l'ajuntament de valència, el museu adjunt, va continuar al centre de cultura contemponània "octubre", la llotja, Sant Nicolau, carrer Cavallers, Palau de la Generalitat, catedral de València, torres de Serrans i va acabar finalment al museu de la impremta d'El Puig.

Els alumnes i els professors ens ho van passar genial.